شماره مطلب:
6668
دوشنبه 1401/12/22 01:22
  سخنگوی وزارت صمت؛

نوبت خودروهای وارداتی امروز مشخص می‌شود

  سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه نتایج نوبت‌های تعیین شده برای تخصیص خودروهای وارداتی امروز (دوشنبه) اعلام و در حساب کاربری افراد بارگذاری می‌شود، اعلام کرد: تمام سعی بر این است که عرضه‌ها تا پیش از پایان سال وارد سامانه شود، اما احتمالا ادامه فرآیند ثبت‌نام و تکمیل وجه به پس از تعطیلات عید، سال ۱۴۰۲ موکول شود.

امید قالیباف در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: قرعه‌کشی برای تعیین لیست نوبت افراد متقاضی خودروهای وارداتی روز گذشته (یکشنبه) در محل وزارت صمت انجام شد. بر این اساس نتایج امروز (دوشنبه) اعلام خواهد شد و افراد می‌توانند نتایج نوبت تعیین شده خود را در فابل شخصی خود در سامانه saleauto.ir مشاهده کنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: تلاش ما این است که گزینه انصراف را هر چه سریع‌تر فعال کنیم تا افرادی که نمی‌خواهند ادامه فرآیند را طی کنند، بتوانند خارج شده و پول خود را برداشت کنند. در تلاش  هستیم که همزمان با اعلام نتایج، گرینه انصراف نیز فعال شود.

وی در رابطه با زمان اولین نوبت تخصیص، گفت: عرضه‌ها احتمالا پیش از پایان سال انجام می‌شود اما به سبب ایام عید، عملا تفاوتی برای شخص نخواهد کرد که بخواهد مراحل تکمیل وجه و... را انجام دهد. سعی بر این است که تا پیش از سال نو عرضه‌ها وارد سامانه شود اما همانطور که اشاره شد، شاید به دلیل ایام تعطیلات عید، ادامه فرآیند ثبت‌نام و تکمیل وجه و... به پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ موکول شود.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X