شماره مطلب:
5836
سه شنبه 1401/03/24 03:14
دسته بندی
سخنگوی صنعت برق اعلام کرد؛

برق صنایع دارویی تامین است/ قطع برق یک روز در هفته شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: هیچ مشکلی در تامین برق موردنیاز صنایع دارویی ایجاد نشده و تاکنون برق برای آنها تامین شده است.

به گزارش بازاروبورس به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: صنعت برق برنامه تأمین برق صنایع داروسازی را از سایر صنایع متمایز کرده تا در ساخت داروی مورد نیز مردم مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: درباره صنایع داروسازی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که در صورت قطعی احتمالی برق یا بروز اختلال در شبکه برق‌رسانی، اگرچه باید مولدها و دیزل‌های اضطراری داشته باشند، اما در تأمین برق این صنایع وقفه‌ای ایجاد نشود و شامل برنامه مدیریت مصرف سایر صنایع نشوند.

شهرک‌های صنعتی یک روز در هفته مشمول طرح مدیریت مصرف

سخنگوی صنعت برق درباره فعالیت شهرک‌های صنعتی گفت: شهرک‌های صنعتی سراسر کشور یک روز در هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۳ مشمول طرح مدیریت مصرف برق می‌شوند.

رجبی مشهدی ادامه داد: واحدهای صنعتی واقع در شهرک‌های صنعتی روی فید ره‌ای مشترکی تغذیه‌کننده برق هستند و ما اطلاعی از تولید و فعالیت جز به جز واحدها نداریم بنابراین مدیران شهرک‌های صنعتی لازم است که اطلاعات صنایع شهرک را در اختیار شرکت‌های توزیع برق منطقه خود قرار دهند تا اگر واحد داروسازی در شهرک صنعتی وجود دارد، شرایط متفاوتی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی در باره شرایط تأمین برق امسال با سال گذشته گفت: از نظر تأمین برق مشترکان، امسال با سال گذشته قابل‌مقایسه نیست. سال گذشته از ۲۴ اردیبهشت قطعی برق در همه بخش‌ها آغاز شده بود اما امسال تا این لحظه قطعی برق برنامه‌ریزی شده‌ای نداشته‌ایم.

سخنگوی صنعت برق افزود: در خصوص شهرک‌های صنعتی نیز باید گفت سال گذشته مجبور بودیم ۶ روز در هفته با برنامه مدیریت مصرف از صنایع کمک بگیریم که امسال به یک روز در هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۳ کاهش‌یافته و این برنامه از قبل به صنایع اطلاع‌رسانی می‌شود.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X