رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اعلام کرد؛
1402/08/6 01:54
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با اشاره به پیگیرهای صورت گرفته و توزیع شکر از سوی اتحادیه، عنوان کرد: با توجه به این امر در حال حاضر بازار به ثبات رسیده و شکر با قیمت هر کیلو ۲۸ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد. به گزارش بازارو بورس به نقل از ایسنا؛ رضا کنگری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت بازار شکر در کشور گفت: در ماه‌های گذشته کمبود شکر در بازار ایجاد شده بود و
1402/08/1 02:35
 وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که صادرات نان با آرد غیریارانه‌ای با تأیید اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی هر استان بلامانع است.
وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد؛
1402/07/18 01:47
وزیر جهادکشاورزی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم تا اوایل هفته آینده اعلام می‌شود. به گزارش  بازار و بورس، محمدعلی نیکبخت در جمع خبرنگاران در حاشیه آغاز طرح جهش دیم‌زارها در سال زراعی جدید در پاسخ به این سوال که قیمت خرید تضمینی گندم چه زمانی اعلام می‌شود؟ گفت: نرخ جدید خرید تضمینی گندم تا اوایل هفته آینده اعلام و ابلاغ می‌شود.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران اعلام کرد؛
1402/07/1 04:20
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه در شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی قیمت خرید تضمینی گندم ۱۹هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است، گفت: البته این تبصره نیز گذاشته شده که اگر تورم تغییر کرد، قیمت محصولات هم باید بر اساس آن اصلاح شود. به گزارش بازار و بورس، عطاالله هاشمی، با بیان اینکه در تبصره ۲ قانون خرید تضمینی صراحتا آمده که  دولت ۲۴ ساعت بعد از تحویل گرفتن گندم از کشاورزا
مرکز آمار اعلام کرد؛
1402/05/22 05:22
مرکز آمار اعلام کرد سال گذشته متوسط هزینه‌ خالص سالانه‌ یک خانوار شهری و یک خانوار روستایی به ترتیب ١٣٧ و ٧٩ میلیون تومان بوده است. به گزارش بازارو بورس؛ طبق آنچه در گزارش مرکز آمار آمده است، متوسط درآمد اظهار شده‌ سالانه‌ یک خانوار شهری ١,٦٦٩,٦٤١ هزار ریال بوده که نسبت به سال قبل، ٤٨,٥ درصد افزایش داشته است.
1402/04/18 05:58
مشاور وزیر اقتصاد جزئیات ابلاغیه جدید دولت درمورد آرد و نان و تفویض اختیار به استان‌ها را ارائه کرد.
1402/04/12 06:08
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت : برای حمایت از شالیکاران شمال کشور و بازگشت تعادل به بازار عرضه و تقاضای برنج، واردات این محصول غذایی به کشور تا اطلاع بعدی ممنوع و ثبت سفارشی انجام نخواهد شد.
با رای نمایندگان مجلس؛
1402/03/30 02:29
صبح امروز محمدعلی نیکبخت با اخذ ۱۹۸ رای از نمایندگان مجلس وزیر جهادکشاورزی شد. به گزارش  بازار و بورس، نیکبخت متولد ۱۳۴۳ در استان سیستان و بلوچستان بوده و دارای کارشناسی مدیریت، کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و در حال اخذ دکتری ترویج و آموزش کشاورزی پایدار است.
1401/10/28 02:30
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در نامه‌ای از اصلاح قیمت شکر و نحوه عرضه شکر در سامانه بازارگاه خبر داد.
قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم دی؛
1401/10/11 03:05
رصد بازار نشان می دهد هفته دوم دی ماه ، قیمت گوشت قرمز و برخی انواع ماهی افزایش یافته اما در بازار تخم مرغ شاهد عقب نشینی قیمت ها هستیم. به گزارش  بازار و بورس به نقل از مهر ، گشت و گذار در بازارهای کالاهای اساسی حکایت از بالا و پایین شدن قیمت‌هایی دارد که پشت آن منطقی وجود ندارد.
روایت آماری از سفره مردم در آبان1401؛
1401/09/6 01:49
هزینه‌های اولویت‌دار برای خانوارهای ایرانی در بخش خوراکی و غیرخوراکی که شامل گوشت، مسکن و سوخت می‌شود، در آبان ماه ۱۴۰۰ به ترتیب با تورم ۴۷٫۷، ۳۱٫۵ و ۲۱٫۵ درصدی مواجه بوده‌اند. به گزارش بازار و بورس به نقل از مهر، بررسی تغییر قیمت کالاها و خدمات در آبان ماه سال جاری نشان می‌دهد که شاخص کل تورم روی عدد ۴۴ درصد ثبت شده که نسبت به مهر ماه ۲٫۱ درصد و نسبت
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛
1401/08/1 03:27
  وزیر جهاد کشاورزی گفت: سامانه‌ای راه‌اندازی شده که براساس آن کشاورزان می‌توانند از این هفته برای کشت قراردادی گندم در آنجا اعلام آمادگی کنند و در آن سامانه بیمه شوند و نهاده‌های کشاورزی خود را دریافت کنند. به گزارش بازار و بورس؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد در بزرگداشت روز جهانی غذا با بیان اینکه اگر به آینده کشاورزی ایران امید داریم و اگر قرار است اتفاقی در این بخش بیفتد، باید از راه دانش و

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X