شماره مطلب:
6808
شنبه 1402/02/30 02:21
دسته بندی

عبور ارزش دارایی‌های بانک سپه از مرز یک‌هزار همت

مدیرعامل بانک سپه در دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ضمن اشاره به ظرفیت ها و توانمندی‌های بالای این بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی بزرگ کشور، گفت: نخستین بانک ایرانی با دارایی بالای ۱۰۰۰ همت به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.

به گزارش بازار و بورس؛ دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در دیدار با مهندس تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، بر ضرورت گسترش همکاری‌های دوجانبه برای کمک به تحقق اهداف شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» تأکید کرد.

دکتر ابراهیمی در این دیدار وجود مدیران جهادی، مؤمن و متعهد در شرکت خودروسازی سایپا و داشتن برنامه‌های توسعه محور و اقدامات پیش برنده شرکت در جهت روزآمدی و تنوع محصولات را موجب ارتقا و برجسته شدن جایگاه آینده این شرکت در منطقه دانست.

مدیرعامل بانک سپه در این دیدار حرکت به سمت تبدیل شدن به بزرگترین بانک دیجیتال کشور را از اولویت ها و برنامه های مهم بانک سپه دانست و گفت: این بانک با عملیاتی شدن برنامه تحول راهبردی و سند چشم‌انداز، حرکت پرشتاب خود را برای پیشرفت و تعالی ادامه خواهد داد.

دکتر ابراهیمی افزود: بانک سپه  بزرگترین و گسترده‌ترین بانک کشور با بیش از ۳۵۰۰ شعبه، ۱۰۲ میلیون حساب فعال بانکی و بیش از ۵۶ میلیون مشتری، بخش قابل توجهی از منابع کشور را در اختیار دارد و در حال حاضر ارزش دارایی‌های آن بالغ بر ۱۰۰۰ همت است،این بانک به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۵ درصد از مردم ایران مشتری بانک سپه هستند و این بانک با ارائه خدمات متنوع، توانسته است در سال گذشته ۲۰۱ هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان در قالب یک میلیون و ۹۶۷ هزار و۲۶۲ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف به مردم پرداخت کند.

مدیرعامل بانک سپه در ادامه با تأکید بر مولدسازی دارائی‌ها و فروش اموال مازاد براساس ابلاغیه‌‌های دولت، افزود: این بانک در اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم و کمک به توان تسهیلات‌دهی بهتر برای حمایت از تولید در سال گذشته ۳۵۳ رقبه ملک به ارزش ۲۶۹ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال از املاک مازاد را واگذار کرده است.

دکتر ابراهیمی بانک سپه را یکی از بانک‌های همراه و همسو با دولت خواند و گفت: این بانک با مسئولیت‌پذیری و تکیه بر نیروی انسانی متخصص از منابع صندوق توسعه ملی برای تأمین مالی پروژه‌های ملی در بخش‌های مهم و حیاتی کشور نظیر میدان‌ها مشترک نفتی، پتروشیمی، پالایشگاهی، فولاد و نیروگاهی استفاده می‌کند. همچنین در حمایت مالی از پروژه‌های کلان ملی مانند انتقال آب خلیج فارس به استان‌های مرکزی کشور حضور مؤثر داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت مجموعه بانک سپه در حوزه‌های مالی و فناوری‌های نوین، افزود: مجموعه بانک سپه به همراه دو هلدینگ بزرگ و شرکت‌های زیرمجموعه، با نیروی انسانی متعهد و متخصص در آینده‌ای نزدیک به بانکی برجسته و قدرتمند در منطقه تبدیل خواهد شد.

دکتر ابراهیمی با اشاره به سابقه طولانی همکاری‌های بانک سپه و شرکت سایپا، خواستار گسترش تعاملات دوجانبه شد و افزود: پس از بررسی درخواست‌ها و چارچوب‌ مقررات، همکاری‌های نخستین بانک ایرانی و گروه خودروسازی سایپا در قالب تفاهم‌نامه‌ گسترش می‌یابد.

دکتر ابراهیمی همت،انگیزه و تلاش های مجاهدانه سایپا را نویدبخش تحولات آینده این مجموعه خودروسازی توصیف کرد و افزود: تحریم‌های اقتصادی دشمنان، فرصت رشد و بهره‌مندی از استعدادها و توانمندی‌های خودروسازان داخلی با تکیه بر دانش و توان بومی وایرانی را به‌ویژه در گروه خودروسازی سایپا فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک سپه در پایان،گروه خودروسازی سایپا را یکی از شرکت‌های خودروساز مهم و اثرگذار در حوزه تولید و اشتغال خواند و ابراز امیدواری کرد گروه خودروسازی سایپا با گسترش همکاری‌های مستمر و مشترک بتواند برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، تولید، اشتغال و حرکت روزافزون چرخ‌های صنعت خودروسازی درکشور، به یکی از قطب‌های برتر در منطقه تبدیل شود.

مهندس تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز با ابراز خرسندی از برنامه‌های حمایتی بانک سپه از صنایع گوناگون و پروژه‌های ملی، بر لزوم گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد و گفت: گروه خودروسازی سایپا با ۷ شرکت زیرمجموعه خود، تولید انواع خودروها را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن قدردانی از توجه بانک سپه به صنعت استراتژیک خودروسازی کشور، ابراز امیدواری کرد پس از بررسی راه‌های همکاری، تعامل دو مجموعه بزرگ اقتصادی بیش از پیش توسعه یابد.

در این دیدار هیئت‌داودیان، دکتر پرتوافکنان و دکتر محقق‌نیا اعضای هیئت مدیره بانک سپه، محمد شعبانی مدیر منطقه ۵ تهران و دیگر اعضای هیئت مدیره سایپا و مدیران عامل شرکت‌های خودروساز و تأمین‌کننده گروه سایپا حضور داشتند

آخرین‌ها

 

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را
از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

X