قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت1403؛
1403/02/9 02:19
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، افت ۶۶۰ هزار تومانی دارد.
1403/02/9 02:03
امروز دلار بعد از نزدیک به ۴۰ روز که در کانال ۶۰ هزار تومان قیمت می خورد به کانال ۵۰ هزار تومان بازگشت. به گزارش بازار و بورس؛ قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.
1403/02/5 04:12
 مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی ارز نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود و تا لحظه انتشار این گزارش، دلار در بازار غیررسمی با نرخ ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت گذاری می شود.
قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛
1403/02/5 02:07
قیمت سکه طرح جدید امروز(۵اردیبهشت) در بازار طلای تهران با تداوم روند نزولی و افت حدود ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به کانال ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرد. به گزارش بازار و بورس، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت طلا و سکه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛
1403/02/3 04:01
قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید. به گزارش بازار و بورس، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با کاهش ۱۵ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید.
قیمت طلا و سکه یک اردیبهشت۱۴۰۳؛
1403/02/1 02:11
بازار سکه و طلا امروز (یکم اردیبهشت) با کاهش قیمت همراه بود، در حالیکه سکه تمام بهار آزادی با نرخ ۴۳ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان در بازار داد و ستد شد. به گزارش بازار و بورس، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکم اردیبهشت) بازار طلای تهران تا لحظه درج این خبر به ۴۳ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز، به ۴۰ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید.
1403/01/28 05:22
 کاهش قیمت دلار که از دو روز پیش شروع شده، امروز نیز ادامه داشت و تا لحظه مخابره این گزارش در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه و طلا ۲۸ فروردین1403 ؛
1403/01/28 05:10
امروز در بازار طلا و سکه هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان رسید. به گزارش بازارو بورس، قیمت سکه امامی به ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، حباب سکه امامی به میزان ۷ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان رسیده است.همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۷۰ دلار و ۷۰ سنت است.
روی خط تحلیل؛
1403/01/26 03:34
این هفته هر چه داده های اقتصادی به ضرر انس منتشر شدند باز هم انس بالا رفت ، شاخص دلار تقویت شد ولی انس باز هم بالا رفت.  نتیجه آخر وقت جمعه و به بهانه سخنرانی اعضا فدرال رزرو و پس از نزول 97 دلاری طلای جهانی مشخص شد. برای اینکه ببینیم بازارگردان انس چه کرد در نمودار روزانه طلای جهانی دقیق می شویم.
قیمت طلا و سکه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛
1403/01/26 02:36
 قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به ۴۶ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسید.
۲۰ فروردین ۱۴۰3؛
1403/01/20 03:25
 قیمت سکه امروز نسبت به دیروز با کاهش بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شده است. به گزارش بازار و بورس، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا به این لحظه ۳ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان معامله شد.همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۳۶ دلار و ۴۸ سنت است.
قیمت سکه و طلا ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
1403/01/19 03:49
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. به گزارش بازار و بورس، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ به ۴۴ میلیون و ۵۰۰ تومان رسید. همچنین حباب این سکه روی رقم ۸میلیون و ۶۸۷ هزار تومان قرار دارد.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X