وزیر اقتصاد تاکید کرد؛
1402/11/1 03:14
تسهیلات بانکی یکی از ابزارهای در اختیار وزارت اقتصاد است که می‌تواند به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کند؛ از این رو وزیر اقتصاد از بانک‌ها خواسته مسیر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای تامین مالی پروژه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را باز کنند و هیچ گونه تاخیر و تعللی در این زمینه نداشته باشند؛ به‌گونه‌ای که عقب‌ماندگی‌ها در این زمینه تا قبل از دهه فجر امسال جبران شود.
رئیس سازمان بورس خبر داد؛
1402/10/11 02:47
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: باید سرعت افزایش سهم شرکت‌های دانش‌بنیان در بازار سرمایه بیشتر شود و اصلاحات قانونی نیز در همین راستا انجام شده است. به گزارش بازارو بورس؛ مجید عشقی در آیین رونمایی از بازار نوآفرین اظهار کرد: در رویه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان بورس اصلاحاتی انجام شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری عنوان کرد ؛
1402/10/11 02:41
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری گفت: در حال حاضر قریب به ۹۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس و فرابورس حاضر هستند که تعداد این شرکت‌ها با سرعت رو به افزایش است. به گزارش بازار و بورس، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی امروز در آیین رونمایی از بازار نوآفرین، اظهار کرد: دلیل این که ما علاقه‌مند به ایجاد میدان اختصاصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در بازار سرمایه ه
در ۹ ماهه امسال انجام شد؛
1402/10/11 02:37
مدیرعامل فرابورس ایران گفت: طی ۹ ماهه امسال ۴۵۰ میلیارد تومان تأمین مالی از بستر اوراق مالی اسلامی توسط سه شرکت دانش‌بنیان انجام شده است. به گزارش بازار و بورس، محمدعلی شیرازی  در آیین افتتاح بازار نوآفرین اظهار کرد: تعداد ۲۲ شرکت دانش‌بنیان در حال حاضر در بازارهای فرابورس حضور دارند.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛
1402/09/21 04:30
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی این وزارتخانه برای تامین مسکن برای شرکت‌های دانش بنیان‌ها خبر داد.
از سوی وزیر اقتصاد انجام شد؛
1402/09/6 08:44
وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملکرد مدیرعامل بانک سپه و سایر مدیران و کارکنان این بانک در اجرای طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان کشور تقدیر کرد.
1402/06/29 03:16
شاخص کل بورس امروز هم مانند روزهای گذشته روند نزولی داشت و با کاهش حدود ۷۳۰۰ واحدی، روی دو میلیون و ۱۲۱ هزار واحد ایستاد. به گزارش بازاروبورس، شاخص کل بورس امروز با ۷۳۰۰ واحد کاهش در رقم دو میلیون و ۱۲۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز همین روند را داشت و با ۶۶۷ واحد کاهش نسبت به دیروز، رقم ۷۲۱ هزار و ۷۶۹ واحد را ثبت کرد.
1402/06/20 02:38
شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز روند نزولی را تجربه کرد و با بیش از ۹۷۷ واحد کاهش روی دو میلیون و ۱۲۲ هزار واحد ایستاد. به گزارش بازار و بورس، شاخص کل بورس امروز با بیش از ۹۷۷ واحد کاهش در رقم دو میلیون و ۱۲۲ هزار واحد ایستاد. البته شاخص کل با معیار هم‌وزن روند معکوسی داشت و امروز با رشد ۷۷۸ واحدی رقم ۷۱۵ هزار و ۴۴۳ واحد را هم ثبت کرد.
1402/06/18 12:07
وزیر اقتصاد گفت: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان بعد از تایید هیئت دولت اجرایی خواهد شد. به گزارش  بازار و بورس، خاندوزی در خصوص تخصیص سهام عدالت اظهار کرد: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید مراحل خود را طی کند. این مصوبه بعد از تایید هیئت دولت اجرایی خواهد شد.
رئیس سازمان بورس خبر داد؛
1402/06/8 05:29
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به سهم ۵۰ درصدی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در معاملات روزانه بورس، اعلام کرد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری سود و بازدهی بالاتری از بازار سرمایه داشته‌اند که تا ۲۰ درصد هم می‌رسد. به گزارش بازار و بورس، مجید عشقی در مراسم رونمایی از صندوق بازنشستگی تکمیلی اظهار کرد: صندوق بازنشستگی تکمیلی ابزاری است که برای تمام ذینفعان در میان مدت و بلند مدت برکات زیادی
وزیر اقتصاد؛
1402/06/7 05:26
وزیر اقتصاد با بیان "فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی شده است و روز گذشته نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال کردیم" گفت: در مجموع برای حدود ۴.۵میلیون تا ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است.
1402/05/31 05:34
 شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز روند نزولی را تجربه کرد و نهایتا با افت حدود ۱۸ هزار واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد. به گزارش  بازار و بورس، شاخص کل بورس امروز با حدود ۱۸ هزار واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با افت ۱۰ هزار و ۹۹۵ واحدی، رقم ۶۶۳ هزار و ۲۲۱ واحد را ثبت کرد.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X