افزایش قیمت سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت؛
1403/05/5 08:49
 در هفته‌ای که گذشت بر خلاف بازار جهانی با افزایش همراه بود به طوریکه حباب قیمتی سکه طرح جدید در این هفته با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. به گزارش بازارو بورس به نقل از ایرنا؛محمد کشتی آرای در مورد روند قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت (۳۰ تیر ماه تا ۴ مردادماه)، اظهار داشت: قیمت طلا و سکه در هفته جاری در بازار داخل بر خلاف بازار جهانی، افزایش یافت؛ البته
1403/05/2 12:58
بانک سپه با اختصاص ۲۰ شعبه کشیک در استان های مرزی ایلام، خوزستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.
حراج سکه این هفته هم برگزار نمی‌شود؛
1403/05/1 01:53
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از برگزار نشدن حراج سکه در هفته جاری خبر داد و گفت: ارزش معاملاتی شمش طلا در مرکز مبادله از مرز ۳۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
رئیس کل بانک مرکزی مدعی شد؛
1403/05/1 12:09
رییس کل بانک مرکزی گفت: برخلاف انتقادات و گزاره‌های خبری نادرست، بانک مرکزی هرگز از دارایی‌های ارزی کشور و ارزپاشی برای مدیریت بازار ارز از جمله در مقطع کنونی استفاده نکرده است.
1403/04/31 11:55
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به نحوه و فرایند خرید سکه در حراج سکه از سوی این مرکز به تشریح جزئیات فرایند آن پرداخت.
قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ تیر 1403؛
1403/04/29 10:17
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۵ درصد کاهش به ۲۴۲۹ دلار و ۲۹ سنت رسید. به گزارش بازار و بورس؛ قیمت طلا در روز جمعه (۲۹ تیر) کاهش یافته اما در آستانه چهارمین افزایش هفتگی پیاپی قرار دارد. انتظار کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر تقاضا برای طلا را افزایش داده است.
رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد؛
1403/04/20 06:28
 رییس کل بانک مرکزی گفت: با اقدامات انجام شده و رفع موانع موجود، امسال امکان انتشار یک میلیارد یورو اوراق ارزی در بورس برای تأمین ارزی طرح‌ها فراهم شده که بانک مرکزی آن را ضمانت خواهد کرد.
قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳؛
1403/04/11 07:50
هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، ۱۱ تیر ماه) ۴۲ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان معامله شد. به گزارش بازار و بورس، هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، یازدهم تیرماه) به ۴۲ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان رسید. حباب این سکه ۸ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان قیمت خورد.همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۳۳ دلار و ۴۹ سنت است.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد؛
1403/04/11 04:25
رئیس‌کل بانک‌مرکزی گفت: یکی از اهداف اساسی ما افزایش ذخایر ارزی بانک مرکزی بوده و اطمینان می‌دهم که ذخایر آزاد ارزی و ذخایر طلای بانک مرکزی در حال افزایش است. به گزارش  بازار و بورس، محمد رضا فرزین اظهار کرد: با ایجاد مرکز مبادله، ارز کالاهای اساسی را با نرخ ۲۸۵۰۰ بر اساس مصوبه مجلس و تامین ارز سایر کالاها را با نرخی در یک کانالی که متغیر و شناور است تامین کرده‌ایم تا تعادل بنگاه‌های
1403/04/9 11:55
فردا دوشنبه (یازدهم تیر ماه) چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا برگزار شود. به گزارش بازار و بورس، فردا دوشنبه (یازدهم تیر ماه) چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا برگزار شود. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود.
قیمت طلا و سکه امروز ۷ تیرماه 1403؛
1403/04/7 01:51
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، هفتم تیرماه) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران به ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. به گزارش بازارو بورس، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، هفتم تیرماه) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران هم اکنون به ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم در معاملات روز جاری ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.
قیمت طلا و سکه امروز ۴ تیر ۱۴۰۳؛
1403/04/4 11:41
 هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، ۴ تیر ماه) با افزایش ۱.۱ میلیون تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۴۱ میلیون و ۹۰۳ تومان معامله شد.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X