به زودی انجام می‌شود؛
1403/07/30 11:02
با توجه به ملاحظات قانونی و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در بانک مرکزی، به زودی انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال تولید و عرضه می‌شود. به گزارش بازار و بورس، از هفته جاری نیز روزها و میزان عرضه و فروش سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزایش یافته و معاملات حراج انواع سکه در سه روز در هفته ( شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ) برگزار خواهد شد.
1403/07/29 11:19
طبق اعلام بانک مرکزی، رشد ۱۲ ماهه پایه پولی در شهریور ۱۴۰۳ به رقم ۱۸.۷ درصد رسید که در مقایسه با رقم مشابه در شهریور سال ۱۴۰۲ (۴۱.۷ درصد) به میزان ۲۳ واحد درصد کاهش نشان می­‌دهد.
وزیر اقتصاد؛
1403/07/27 11:26
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بی‌سابقه خواندن مشکلات، چاره اصلی در رفع آنها را انجام اصلاحات جدی اقتصادی و تلاش برای کاهش تحریم‌ها دانست.
رئیس کل بانک مرکزی:
1403/07/23 10:56
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک توسعه جدید که توسط بریکس ایجاد شده است می‌تواند بسیاری از اهداف توسعه کشورهای عضو بریکس را دنبال کند و ما قصد داریم عضو و سهامدار این بانک شویم. به گزارش بازارو بورس، محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه در دومین اجلاس رؤسای بانک مرکزی کشورهای عضو گروه بریکس توافقات بسیار خوبی در زمینه مالی و پولی صورت گرفته است، گفت: ایران در دوره‌ای که روس
1403/07/22 07:37
مراسم قرعه‌کشی چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه صبح امروز با حضور مدیران ارشد بانک سپه و اعضای هیئت نظارت بر فرآیند جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک شامل نماینده دادستان کل کشور، نمایندگان نظارتی بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران؛
1403/07/20 10:44
طبق تحلیل نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم کاهش بهای طلا در بازارهای جهانی اما نوسانات افزایشی نرخ ارز نه‌تنها اجازه کاهش قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی را نداد که سبب افزایش بهای آن‌ها هم شد؛ البته بخشی قابل توجهی از افزایش بهای سکه امامی، ناشی از افزایش حباب سکه بوده است. به گزارش بازار و بورس به نقل از ایسنا؛محمد کشتی‌آرای  در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه
1403/07/19 09:34
بیست و یکمین حراج سکه طلا امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۸۷۸۹ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۳۸۰۹ قطعه با میانگین قیمت ۱۶ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا خبر داد؛
1403/07/17 11:38
سخنگوی مرکز مبادله گفت: طی ۲۰ جلسه حراج سکه در این مرکز تا امروز بیش از ۲۸۰ هزار نفر در این حراج‌ها شرکت کرده اند و در مجموع بیش از ۳۵۳ هزار قطعه انواع سکه به برندگان حراج‌ها اختصاص داده شده است. به گزارش بازار و بورس به نقل از ایسنا؛اصغر بالسینی – سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران   با تشریح عملکرد تالار معاملات حراج‌های سکه در مرکز مبادله گفت: روز گذشته (دوشنبه ۱۶ مهرماه)، جلسه بی
در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛
1403/07/17 10:22
بانک سپه در 6 ماه نخست سال جاری مبلغ 133 هزار و 324 میلیارد و 848 میلیون ریال تسهیلات خرد به 73 هزار و 648 فقره پرونده در حوزه‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اشتغالزایی، کمک ودیعه مسکن مستأجران، حوادث قهری و ... اختصاص داده است.
1403/07/16 10:24
 مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از برنامه جدید بانک مرکزی برای عرضه سکه خبر داد و گفت: به زودی اطلاعات تکمیلی درباره جزئیات این برنامه اعلام خواهد شد.
در پنجاه و ششمین حراج شمش رقم خورد؛
1403/07/15 11:37
۱۴۰ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان در حراج پنجاه و ششم مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفت. به گزارش بازار و بورسبه نقل از مرکز مبادله ایران در پنجاه و ششمین حراج شمش طلا در این مرکز، ۱۴۰ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش کل معاملات شمش طلا از ۴۸ همت عبور کرد.
با حضور مشاور وزیر اقتصاد و رئیس هیئت مدیره بانک سپه؛
1403/07/15 10:18
مراسم ارسال بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک سپه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان تهران در قالب طرح پویش مهر سپه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین لطف‌الله ثقفی مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر خسرو فرحی رئیس هیئت مدیره بانک سپه برگزار شد.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X