شماره مطلب:
6832
سه شنبه 1402/03/9 03:29
دسته بندی

رشد کم جان شاخص

در طول بازار امروز، ارزش معاملات پس از مدت ها، مجددا به زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان بازگشت که مشخصا نشان از کم فروغی بازار سهام در این روزها دارد.

به گزارش  بازارو بورس، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را  با یک روند متعادل مثبت آغاز کرد  و اکثر سهام بازار در محدوده  صفر تابلو معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 13 هزار واحدی به 2 میلیون و 288 هزار واحد رسید ، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 10 هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 773 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «رمپنا» و «وتجارت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فغدیر»، «وسپهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خنصیر» و «خزامیا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «خاور» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 9 خرداد ماه 1402، مبلغ 9 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 44 میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند. افت ارزش معاملات به کمتر از 10 هزار میلیارد تومان از سیگنال های منفی برای بازار سهام در این روزها به حساب می آید.

در بازار امروز 264 نماد در محدوده مثبت و 150 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 193 نماد در محدوده مثبت و 139 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X