شماره مطلب:
6237
چهارشنبه 1401/07/6 03:35

رشد 12 هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۲هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش  بازار و بورس، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 83میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 894میلیارد تومان در بیش از 259هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 12هزار و 116واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 346هزار و 564واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و معدنی و صنعتی چادرملو با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 798میلیون ورقه به‌ارزش 7هزار و 617میلیارد تومان در 140هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 173واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 362واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول و پالایش نفت لاوان شد و در مقابل شرکت‌های مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، سنگ آهن گهر زمین و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

آخرین‌ها

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

قوانین و مقررات

sapra.ir 

X