شماره مطلب:
5698
سه شنبه 1401/03/3 01:59
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

آغاز اعطای تسهیلات ویژه خرید نهاده های دامی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولیدکنندگان دام طیورمی توانند برای تامین نهاده های خود به میزان 50 درصد سرمایه در گردش، تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش بازارو بورس به نقل از صدا و سیما ،‌ ساداتی نژاد در نشست هماهنگی بین مسئولان استانی و شعب منتخب بانک کشاورزی  با اشاره به  اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و واقعی شدن قیمت نهاد‌ها در بازار، گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت و بخشنامه بانک مرکزی متقاضیان می توانند با ارائه معرفی نامه به بانک کشاورزی از تسهیلات ویژه این بانک با کارمزد 10درصد ، 12 درصد و 15 درصد استفاده کنند.

وی گفت: میزان اعتبار اجرای این طرح 20 هزار میلیارد تومان است و مقرر شده این تسهیلات به صورت آسانتری با حذف محدودیت های قبلی اعم از داشتن چک برگشتی و ارائه ضمانت‌های سهل الوصول تری، در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.
وزیر جهاد کشاورزی همچنین اطمینان داد نهاده به اندازه کافی در دسترس تولید کنندگان است و هیچ محدودیت زمانی در استفاده تولید کنندگان از تسهیلات ویژه خرید نهاده ها وجود ندارد.
گفتنی است ، مدت بازپرداخت این تسهیلات 9 ماه است و برای حسن اجرای این طرح معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهادکشاورزی در دفتر بانک کشاورزی مستقر شده است.

آخرین‌ها

 

معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی بازار و بورس

بازار و بورس، پایگاه خبری مستقلی است که قصد دارد
رویدادهای اقتصاد ایران و جهان را
از منظر بازارها رصد و تحلیل کند.

 

 info@BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.com

 www.BazaroBourse.ir

             

X